• Latest News

    Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

    Η Δ.Χαραλαμπίδου «καρφώνει» Μαξίμου για τις διαρροές στα πόθεν έσχες

    Σαφείς αιχμές κατά του Μεγάρου Μαξίμου άφησε το στέλεχος της Λαϊκής Ενότητας, Δέσποινα Χαραλαμπίδου, επισημαίνοντας ότι δεν ήταν η ίδια που έδωσε στη δημοσιότητα τις πληροφορίες για τα «πόθεν έσχες» των δύο υπουργών.
    «Η πληροφόρηση ότι εγώ έδωσα τα στοιχεία, κατά τη γνώμη μου και σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχω συγκεντρώσει και εγώ, ξεκινάει από το Μαξίμου», δήλωσε η κ. Χαραλαμπίδου, μιλώντας στον «Real FM».
    Και πρόσθεσε: «Θα ήθελα να πω και να ενημερώσω και το Μαξίμου ότι καλά θα κάνει να αναζητήσει τις πραγματικές πηγές αυτών που έδωσαν στη δημοσιότητα όλα όσα απασχόλησαν τον Τύπο, τις προηγούμενες μέρες».
    «Η Αριστερά, την οποία εγώ υπηρέτησα από πολύ μικρή ηλικία και συνεχίζω να υπηρετώ, δεν έχει καμία σχέση με... όλα αυτά τα βέλη, τα οποία δέχομαι σήμερα εγώ και μέσα από μένα, η Λαϊκή Ενότητα», κατέληξε η κ. Χαραλαμπίδου.

    Πηγή

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Η Δ.Χαραλαμπίδου «καρφώνει» Μαξίμου για τις διαρροές στα πόθεν έσχες Rating: 5 Reviewed By: filoilaikisenotitas
    Scroll to Top