• Latest News

    Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

    Ο Χρηστάκης Σαντικάι στη νέα διαφήμιση του Καμμένου

    Εκτός από τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό σημαντικό πρόβλημα στο χώρο της παιδείας αναμένεται να προκαλέσει και το κύμα καταλήψεων που ετοιμάζουν οι μαθητές βρεφονηπιακών σταθμών, νηπιαγωγείων και δημοτικών τις επόμενες μέρες.
    Γράφει ο Μάκης Ρηγάτος
    Οι μαθητές αρνούνται να επιστρέψουν στις τάξεις τους, φοβούμενοι ότι θα τους βρει ο Πάνος Καμμένος και θα τους κάνει πρωταγωνιστές στην επόμενη διαφήμιση του. Μετά τις δυο πρώτες διαφημίσεις με το μικρό Αλέξη, ο αρχηγός των Ανεξάρτητων Ελλήνων έχει γίνει ο φόβος και ο τρόμος των μαθητών.
    Πλέον οι μανάδες στα παιδάκια που δεν τρώνε το φαί τους δεν λένε «φάε γιατί θα σε πάρει ο μπαμπούλας», αλλά «φάε γιατί θα σε πάρει ο Καμμένος στη διαφήμισή του».
    Μπροστά στο αδιέξοδο που δημιουργείται και για να μη μείνει χωρίς πρωταγωνιστή στη νέα του διαφήμιση, ο Πάνος Καμμένος αποφάσισε να στραφεί σε δοκιμασμένες λύσεις. 4 είναι οι περιπτώσεις που εξετάζει σοβαρά και που θα περάσουν από κάστινγκ για να διαλέξει τον εκλεκτό.

    santimal
    1. Χρηστάκης Σαντικάι. Ο μικρός Χρηστάκης (αυτός και ο Μιναλά δεν θα μεγαλώσουν ποτέ) είναι ιδανική περίπτωση για να διεισδύσουν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες στο δυναμικό κοινό 18-34 (μικρή-μεγάλη πίεση) του Μητροπολίτη Άνθιμου.
    Το κόνσεπτ της διαφήμισης έχει ως εξής: Ο μπαμπάς Πάνος πάει το μικρό Αλέξη (Χρηστάκης Σαντικάι) στη συναυλία του Πέτρου Γαϊτάνου στο ΟΑΚΑ «20 μεγάλες εβδομάδες Πέτρος Γαϊτάνος». Ο Πάνος είναι στα παρασκήνια και δίπλα του ο Γαϊτάνος. Ο γνωστός τραγουδιστής βήχει διακριτικά, στρέφοντας το βλέμμα του προς τον Καμμένο για να ακολουθήσει ένας σύντομος διάλογος ανάμεσα στους δυο:
    Γ.: Εσείς τι πάθατε; Μ’ ακούτε χρόνια;
    Κ.: Όχι, δεν φταίτε εσείς, εγώ Τερλέγκα ακούω.
    Γ.: Και τότε τι κάνετε εδώ;
    Κ.: Ο μικρός. Έσπασε το δεξί και το αριστερό του πόδι.
    Γ.: Ε, δεν είχε μείνει και τίποτε άλλο να σπάσει….
    Κ.: Τι εννοείτε;
    Γ.: Κάτι δικά μου. Και γιατί τον φέρατε στη συναυλία μου;
    Κ.: Για να του δείξω ότι υπάρχουν και χειρότερα….
    (Ο μικρός Αλέξης μπαίνει).
    Α.: Ερώτηση. Και τώρα με το “Π” πώς θα περπατάω;
    Κ.: Στα τέσσερα…
    Α.: Εε;
    Κ.: Πλάκα σου κάνω βρε κουτό! Θα σου δείξω πώς να περπατάς το ίδιο καλά και χωρίς πόδια. Σαν τον Χριστό στη θάλασσα. Σαν το Νίκο Γκάλη με τη Σοβιετική Ένωση.
    Το σποτ κλείνει με Πέτρο Γαϊτάνο να τραγουδάει «Ω γλυκύ μου έαρ», ενώ ο μικρός Αλέξης περπατάει στον αέρα και ακούγεται το σλόγκαν: «Αμφιβάλλετε ακόμα ότι μας ψεκάζουν;».
    2. Ο Κόουλ Σίαρ, το παιδάκι από την «Έκτη Αίσθηση» που βλέπει νεκρούς ανθρώπους.
    kam-dead
    Ο Πάνος Καμμένος μπαίνει στο δωμάτιο του μικρού Αλέξη (Κόουλ Σίαρ) κρατώντας έναν σταυρό και το Ευαγγέλιο (“Χωνί”). Ο δραματικός τους διάλογος συγκινεί τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους:
    Κ.: Τι συμβαίνει;
    Α.: (κλαμένα) Το γνωστό…
    Κ.: Τι έσπασες πάλι;
    Α.: Όχι, δεν είναι αυτό που νομίζεις…
    Κ.: Τότε τι έχεις;
    Α.: Βλέπω…
    Κ.: Τυχερέ. Εγώ έχω καταρράκτη…
    Α.: Βλέπω ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ…
    Κ.: Πολλούς;
    Α.: Με Μπιρσίμ σκηνοθέτη γεμίζουμε δυο ΟΑΚΑ…
    Κ.: Χωρίς Μπιρσίμ;
    Α: Δυο ασανσέρ με το ζόρι…
    Κ.: Τι έφαγες πριν κοιμηθείς Αλεξάκη;
    Α.: Ρεβίθια…
    Κ.: Αμάν βρε Αλέξη…
    Α.: Τι θα κάνω τώρα πατέρα;
    Κ.: Θα σε μάθω να τρως πιο ελαφρά τα βράδια…
    Α.: Θα μου δώσεις τη δίαιτά σου;
    Κ.: Όχι γιατί τότε μπορεί να δεις και ψηφοφόρους της Δημάρ…
    Voice over: Οι ζωντανοί με τους ζωντανούς και οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ με τους Ανεξάρτητους Έλληνες.
    3. Τύριον Λάνιστερ
    Η διαφημιστική εταιρία ειδοποιεί τον Καμμένο ότι επειδή τελείωσαν τα διαθέσιμα παιδιά ο επόμενος υποψήφιος θα είναι ο Τύριον Λάνιστερ. Ο Πάνος, επαγγελματίας όπως πάντα δέχεται και μπαίνει στο πετσί του ρόλου. Ο διάλογός του με τον μικρό Αλέξη (Τύριον Λάνιστερ) γίνεται αμέσως viral:
    Κ.: Έρχεται βαρύς χειμώνας…
    Α.: Θέλω να ομολογήσω πατέρα…
    Κ.: Και δεν ομολογείς…
    Α.: Σας έσωσα. Εσάς και το κόμμα σας. Τις άχρηστες ζωές σας, ενώ θα έπρεπε να είχα αφήσει τη Ζωή να σας σφάξει όλους στο γόνατο. Είμαι ένοχος που είμαι νάνος. Δικάζομαι για αυτό σε όλη μου τη ζωή. Δεν τον κάρφωσα εγώ τον Χαϊκάλη, αλλά θα ήθελα να το είχα κάνει. Βλέποντας τον μπάσταρδο να μένει εκτός ψηφοδελτίων μου έδωσε μεγαλύτερη ικανοποίηση και από 1000 πόρνες ξαπλωμένες. Εύχομαι να ήμουν ο Αυγενάκης που πιστεύετε. Εύχομαι να είχα αρκετό δηλητήριο για όλους σας. Ευχαρίστως θα έδινα τη ζωή μου για να σας βλέπω να το πίνετε.
    Κ.: Αλέξη μου τι πήρες πάλι;
    Α.: Λίγο σπιτικό κέικ που έφερε ο Διαμαντόπουλος…
    Κ.: Κοίτα λίγο πίσω μου. Τι βλέπεις;
    Α.: Δυο δράκους…
    Κ.: Και τι άλλο;
    Α.: Και ότι θα μπεις στη Βουλή…
    Voice Over: Από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια. Μπαίνουν Βουλή οι Ανεξάρτητοι Έλληνες.
    4. Μπουονανότε
    Ο ρόλος είχε προταθεί στον Γήττα, όμως λόγω φόρτου εργασίας (δεν του έδωσε εξοδόχαρτο η Χιονάτη) επιλέχθηκε ο Μπουονανότε. Τα γυρίσματα του σποτ γίνονται στο ΟΑΚΑ με την παρουσία και του Δέλλα
    Δ.: (προς τον Καμμένο) Περιμένετε κάτι;
    Κ.: Ναι, τον Αλέξη. Εσείς;
    Δ.: Τον επιθετικό…
    Κ.: Και γι’ αυτό σκάτε; Θυμίστε μου μόλις βγω να σας πάρω δυο…
    (εμφανίζεται ο Μπουονανότε-Αλέξης)
    Α.: Κοίτα πόσο καθαρή είναι η φανέλα μου. Έβαλες τρίποντο μαμά…
    Κ.: Συγκεντρώσου παιδί μου. Αυτό είναι από άλλη διαφήμιση.
    Α.: Α ναι! Μπαμπά κοίτα. Σούταρα και έσπασα…
    Κ.: Το αριστερό σου χέρι;
    Α.: Όχι…
    Κ.: Έσπασες το δεξί;
    Α.: Ούτε…
    Κ.: Έσπασες το πόδι σου;
    Α.: Όχι…
    Κ.: Τη λεκάνη σου;
    Α.: Ούτε…
    Κ.: Ε, τι στο διάολο έσπασες;
    Α.: Τα δοκάρια...
    Κ.: Πώς; Αφού δεν τα φτάνεις…
    Α.: Μου έκανε σκαμνάκι ο κύριος Χρύσανθος. Και εγώ τον ευχαρίστησα και του είπα ότι σε αυτόν μόνο θα βγάζω ασίστ για γκολ...
    Κ.: Και τι σου είπε;
    Α.: Με ρώτησε «Τι είναι γκολ;». Μπαμπάκα τι θα κάνουμε με τα σπασμένα δοκάρια;
    Κ.: Μη σε νοιάζει γιε μου. Ή θα τα κολλήσουμε ή θα αλλάξουμε τον ύμνο της ΑΕΚ
    Voice Over: Ανεξάρτητοι Έλληνες στη Βουλή. Για να αλλάξουν στίχο στην ιστορία...

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Ο Χρηστάκης Σαντικάι στη νέα διαφήμιση του Καμμένου Rating: 5 Reviewed By: filoilaikisenotitas
    Scroll to Top