• Latest News

    Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

    Ο Τραμπ ξαναχτυπά: Καλύτερη η μπούργκα για τις γυναίκες γιατί τις γλιτώνει από το μεικ απ

    «Αν ήμουν γυναίκα θα έλεγα "αγάπη μου είμαι έτοιμη"» δήλωσε και έκανε μια κίνηση με το χέρι του σαν να καλύπτει το κεφάλι του με μπούργκα

    Δεν έχουν τέλος οι προκλητικές δηλώσεις από τον υποψήφιο για το χρίσμα των Ρεπουμπλικανών Ντόναλντ Τραμπ.



    Στην ίδια ομιλία στο Νιου Χάμσαϊρ στην οποία «παραπονέθηκε» ότι «είχα δύσκολη ζωή, ξεκίνησα μόνο με ένα εκατ. δολάρια δανεικά από τον πατέρα μου» ο Τραμπ δεν δίστασε να ταχθεί υπερ του να φοράνε μπούργκα οι γυναίκες γιατί, όπως είπε, «τις γλιτώνει από την ανάγκη για μεικ απ»

    Οι ΗΠΑ δεν θα πρέπει να πολεμάνε χώρες που ζητάνε από γυναίκες να καλύπτουν το πρόσωπό τους με μπούργκα. «Γιατί το παλεύουμε αυτό;» αναρωτήθηκε ο δισεκατομμυριούχος και πρόσθεσε ότι η Αμερική θα πρέπει να τις αφήνει «να φοράνε ό,τι θέλουν» αντί να μπαίνει σε διαμάχη για τα καλλύματα του κεφαλιού.

    «Δεν θα ήταν πιο εύκολο» ξεκίνησε το σκεπτικό του υπερ της μπούργκας ο Τραμπ. «Σας λέω ναι. Αν ήμουν γυναίκα θα έλεγα "αγάπη μου είμαι έτοιμη"» πρόσθεσε κάνοντας μια κίνηση με το χέρι του σαν να καλύπτει το κεφάλι του με μπούργκα.

    Στην ίδα ομιλία υποσχέθηκε να δημιουργήσει έναν τόσο ισχυρό στρατό ώστε οι εχθροί των ΗΠΑ να το σκεφτούν δύο φορές πριν να προκαλέσουν την Αμερικη και επιτέθηκε στο Ισλαμικό Κράτος λέγοντας ότι «θα τους αλλάξω τα φώτα» αν και δεν φάνηκε αντίθετος με την πρωτοβουλία Πούτιν στη Συρία.



    ΠΗΓΗ

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Ο Τραμπ ξαναχτυπά: Καλύτερη η μπούργκα για τις γυναίκες γιατί τις γλιτώνει από το μεικ απ Rating: 5 Reviewed By: filoilaikisenotitas
    Scroll to Top